سرویس: سیاسی ، تاریخ: 24/دی/1392 - 09:43 ، شناسه خبر: 249000

حسن روحانی

نوری به تسنیم خبر داد

روحانی 10 صبح در اهواز/ افتتاح 3 طرح بزرگ تأمین آب شرب توسط رئیس‌جمهور

خبرگزاری تسنیم: عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان از افتتاح 3 طرح بزرگ تأمین آب شرب توسط رئیس‌جمهور در سفر به این استان خبر داد.

سید راضی نوری عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان، گفت: قرار بود رئیس جمهور از ساعت 8/30 امروز وارد خوزستان شود و با مسئولان استانی دیدار و گفت‌وگو داشته باشد که زمان آن یک و نیم ساعت به تأخیر افتاده و قرار است وی در ساعت 10 صبح وارد خوزستان شود.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است رئیس‌جمهور به محض ورود به شهر اهواز در مصلای این شهر در جمع مردم حاضر شده و سخنرانی داشته باشد، البته دیدار با ایثارگران و خانواده‌های آنها نیز یکی دیگر از برنامه‌های رئیس‌جمهور برای امروز تعیین شده است.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه دیدار با نخبگان استان و اساتید دانشگاه نیز یکی دیگر از برنامه‌های اولین روز سفر رئیس‌‌جمهور به استان خوزستان است، گفت: رئیس جمهور قرار است در اولین روز سفرش به این استان در گلزار شهدای استان حاضر شده و با اهدای گل و نثار فاتحه به روح شهدا، به آنها ادای احترام کند.

نوری به پیگیری تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه مسئولان به فراهم کردن آب شرب استان خوزستان، تصریح کرد: قرار است در سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان، 3 طرح بزرگ تأمین آب شرب استان با حضور حجت‌الاسلام روحانی و برخی اعضای هیئت دولت افتتاح شود.

وی اظهار داشت: حجت‌الاسلام روحانی قرار است در سفرش به استان خوزستان چند طرح‌ بهداشتی و درمانی را نیز افتتاح کرده و روند پیشرفت برخی از آنها را نیز مورد بررسی قرار دهد.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه، قرار نیست رئیس‌جمهور نشستی با مجمع نمایندگان استان داشته باشد.